Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC:

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 29 Jul 2019 22:59 #97814

Vagagnat wrote: Ya gotta be the doubter huh Neil.........Oh I promise it wasn't dry.........we kept cruisin until we landed on Gilligan's Island. Promising pictures are forthcoming. Of course everyone will be on to another cruise by then. lol
DeeDee




yup, another cruisiing has come and gone..........hmmmmmmmm still no pics.........:tongue:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Last edit: by jabe.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 28 Jul 2019 01:55 #97755

Vagagnat wrote: I promise Nick.........the pictures are forthcoming. lol It's been such a beautiful weekend.....I've been on the water every day since Thursday.
DeeDee


Hey DeeDee, nothing wrong with that....boat rides come first...lol!
I am sure it takes some time putting all those fine pictures together you take
I am glad everyone had a good time.
Click the link below for information on vintage Mercury restorations

Mercury Restorations

1957 Clipper / 1969 Merc 1000
Lake life is the best life
Jump in a boat and go
The following user(s) said Thank You: SeanDrives4Fun

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 28 Jul 2019 00:57 #97754

Ya gotta be the doubter huh Neil.........Oh I promise it wasn't dry.........we kept cruisin until we landed on Gilligan's Island. Promising pictures are forthcoming. Of course everyone will be on to another cruise by then. lol
DeeDee
1953 Vagabond, 1954 Vagabond, 1956-7 Vagabond II

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 28 Jul 2019 00:54 #97753

I promise Nick.........the pictures are forthcoming. lol It's been such a beautiful weekend.....I've been on the water every day since Thursday.
DeeDee
1953 Vagabond, 1954 Vagabond, 1956-7 Vagabond II

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 27 Jul 2019 12:46 #97739

Sean what app is that?
1952 Deluxe Runabout 1956 Johnson 30hp 1959 Deluxe Clipper 1973 Merc 500 50hp

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 27 Jul 2019 01:44 #97731

Only one I took LOL
Trollope and Lisa both took some
Sean

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

The following user(s) said Thank You: BigBadJon

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Last edit: by SeanDrives4Fun.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 26 Jul 2019 15:43 #97706

We had a great cruise with 10 folks and a granddog from 3 states in 5 boats for a day on Ft. Loudon lake. Good to visit with Charlie who stopped by Sweet Ps on his way to work. Unusually gorgeous weather for July, dry and cool. We must have gotten lost in a time/distance warp as we stopped at a sandy beach with palm trees somewhere. Visual documentation is forthcoming.
Nick
The following user(s) said Thank You: rushwal, boatcrazy, MercuryMarc

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 26 Jul 2019 00:36 #97689

not seein any pics, guess loudon was dry and everyone went home.............hmmmmmmmmm
:hmm:
The following user(s) said Thank You: MercuryMarc

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 25 Jul 2019 11:27 #97676

Have a great cruise today, sure wish i could be there..........more than you will ever know.........maybe one day.........you all be safe and have fun.........cheers........

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Cruise Ft. Loudon Lake on July 25th 24 Jul 2019 15:35 #97656

Sounds like a good ole time, have a great cruise tomorrow!!
Click the link below for information on vintage Mercury restorations

Mercury Restorations

1957 Clipper / 1969 Merc 1000
Lake life is the best life
Jump in a boat and go

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.117 seconds

Forum Statistics

  • Total Users:2356
  • Latest Member:Ranger3rob
  • Total Posts:100k
  • Total Topics:7343
  • Total Sections:9
  • Total Categories:24
  • Today Open:0
  • Yesterday Open:0
  • Today Answer:3
  • Yesterday Answer:5

Top Posters

Top Posters Posts
jabe 5833
VinTin 5260
Locomotion 4994
sgower 4784
Eagle127 4734
Boatboy 4163
BigBadJon 3918
unclbuz 3160
Carol 2988
DrChip 2764

Contact

How to get ahold of Us

www.feathercraft.net Command Central
52457 Robins Drive
New Baltimore, Michigan 48047

Support

Events

Event Coordinator
info@feathercraft.net

 

Log in

Register



property of:

Feather Craft Technologies - Copyright © 2016 www.feathercraft.net